Ασφάλεια

JMB Aircraft

Το VL3 είναι πιστοποιημένο και δοκιμασμένο σε συνεργασία με το Τσέχικο Ινστιτούτο Αεροδιαστημικής. Έχει δοκιμαστεί με επιτυχία σε μέγιστα φορτία έως +15G’s και -8G’s.

Έχει ελεγχθεί πως το VL3 δεν εμφανίζει αεροελαστικό πτερυγισμό (flutter) μέχρι την ταχύτητα των 460 Km/h. Ωστόσο, λόγω του συστήματος διάσωσης (αλεξίπτωτο), η VNE περιορίζεται στα 305 Km/h καθώς το συγκεκριμένο σύστημα μπορεί να ενεργοποιηθεί μέχρι αυτήν την ταχύτητα. Παρ‘ όλα αυτά, το VL3 έχει δοκιμαστεί σε πτήση με πολύ υψηλότερες ταχύτητες.

Η μέγιστη ταχύτητα στις ριπές περιορίζεται στα 235 Km/h, επειδή η ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα μας. Στα 235 Km/h, υπάρχει ένα περιθώριο ασφαλείας 300%. Πετώντας στα 235 Km/h IAS με ριπές στα +15 m/s, το αεροπλάνο θα δεχθεί φόρτιση +5G. Καθώς η ανώτατη δοκιμασμένη φόρτιση είναι + 15G υπάρχει ένα τεράστιο περιθώριο ασφαλείας. Η φιλοσοφία μας είναι να προστατεύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τους επιβαίνοντες εφαρμόζοντας τους συντελεστές ασφάλειας της Γενικής Αεροπορίας τουλάχιστον κατά 2,25.

Για να αυξηθεί η ασφάλεια, το VL3 μπορεί να εξοπλιστεί με ένα TCAS (Σύστημα ενημέρωσης κίνησης και αποφυγής σύγκρουσης). Όταν ένα άλλο αεροπλάνο πετάει στην ίδια περιοχή ο πιλότος λαμβάνει οπτική και ηχητική ειδοποίηση μέσω του EFIS και των ακουστικών.

Επίσης, μπορεί να εγκατασταθεί ένας ELT (Πομπός εντοπισμού έκτακτης ανάγκης) για την περίπτωση αναγκαστικής προσγείωσης μέσω του οποίου οι υπηρεσίες έρευνας και διάσωσης εντοπίζουν το αεροπλάνο γρήγορα.

Λειτουργία ευθείας οριζόντιας πτήσης στον αυτόματο πιλότο της GARMIN. Εάν ο πιλότος χάσει τον έλεγχο του αεροπλάνου, με την πίεση ενός κουμπιού το VL3 μεταβαίνει αυτόματα σε θέση ευθείας οριζόντιας πτήσης.

AOA. Μέσω του EFIS υπάρχει συνεχής ένδειξη της γωνίας προσβολής του αεροπλάνου. Στην περίπτωση που το VL3 πλησιάσει την κρίσιμη γωνία προσβολής ο πιλότος θα λάβει οπτικά και ηχητικά μηνύματα για αποφυγή της απώλειας στήριξης.

Για όλες τις γραμμές ελέγχου του VL3 χρησιμοποιούνται μόνο πιστοποιημένες βίδες αεροπορίας. Για το σύνολο της κατασκευής του αεροπλάνου χρησιμοποιείται μόνο πιστοποιημένη ρητίνη. Για όλη την ηλεκτρική εγκατάσταση χρησιμοποιούνται μόνο πιστοποιημένα υλικά αεροπορίας.

Το VL3 διαθέτει πιστοποιητικά τύπου στη Δημοκρατία της Τσεχίας, τη Γερμανία, το Βέλγιο, τη Γαλλία, τη Νορβηγία, την Πορτογαλία, την Πολωνία, τις χώρες της Βαλτικής, τη Νότια Αφρική, τις ΗΠΑ, την Ιταλία, τη Σλοβακία, την Τουρκία, την Ουγγαρία, τη Ρουμανία και την Ελλάδα. Είναι επιλέξιμο για εγγραφή στον Καναδά ενώ νέα πιστοποιητικά τύπου βρίσκονται σε εξέλιξη στο Ισραήλ, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και την Ισπανία.

Αλεξίπτωτο

Το σύστημα του αλεξίπτωτου έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τους επιβάτες σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης κατεβάζοντας το αεροσκάφος στο έδαφος μετά την ενεργοποίηση του. Το σύστημα ενεργοποιείται με το τράβηγμα μιας λαβής εκτοξεύοντας το αλεξίπτωτο από μια θυρίδα το οποίο στη συνέχεια αναπτύσσεται και συγκρατεί το αεροπλάνο με ιμάντες που απελευθερώνονται από την άτρακτο.

background
JMB Aircraft
Ασφάλεια